Ben jij net klaar met je MBO-opleiding of ben je al een tijdje aan het werk en ben je toe aan een interessante en afwisselende baan? Vind je het leuk om bij verschillende klanten computerproblemen te verhelpen en doe je dit op een servicegerichte en klantvriendelijke manier? Wil je je werkervaring uitbreiden door mee te werken aan uiteenlopende IT-projecten? Solliciteer dan snel en wie weet word jij onze nieuwe collega!
Dan word je op onze Servicedesk hét aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers en help je hen bij het analyseren en oplossen van de IT-gerelateerde problemen waar zij tegen aanlopen. Deze incidenten weet je uiteraard op te lossen en duidelijk en volledig vast te leggen in onze Servicedeskapplicatie. Ook zorg je voor een accurate terugkoppeling aan de opdrachtgever. Als je ergens niet uitkomt dan schakel je met een collega en los je het specifieke probleem gezamenlijk op. Daarnaast assisteer je bij het installeren en uitleveren van hardware, beheer en registreer je items in onze CMDB en voer je indien nodig werkzaamheden uit op locatie van een van onze opdrachtgevers.
Je hebt een afgeronde MBO-4-IT-opleiding en maximaal 2 jaar werkervaring. Je bent vriendelijk en klantgericht, zowel via e-mail, telefoon als in real life. Windows 10, Office 365 en gebruikersbeheer zijn voor jou gesneden koek. Je werkt nauwkeurig en je spreekt en schrijft goed Nederlands (Engels is een pre). Je hebt een rijbewijs. Bezit je één of meerdere certificaten van Microsoft, Cisco of ITIL, dan heb je een streepje voor.
Als je meer wilt weten over de vacature dan kun je bellen met Vincent Windhorst op 06 – 83 71 46 19. Of stuur meteen je cv met motivatie naar v.windhorst@laurensnivard.nl.